Menu

OchtendMensen- nieuws

Zorginnovaties succesvol implementeren

Datum 17-09-2024
Zorginnovaties succesvol implementeren

De spreekkamer neemt andere vormen aan voor zowel de zorggebruiker als de zorgverlener. Het is steeds gebruikelijker om je arts op een schermpje te zien, en via apps ontvangt de behandelaar een signaal bij afwijkende waardes bij een patiënt. Steeds meer zorgaanbieders hebben structurele ervaring met het aanbieden van digitale zorg. Voor de meeste van deze aanbieders geldt dat die vorm van zorg digitaal is als het kan, en fysiek als het moet1. Toch lukt het veel zorgorganisaties nog niet om digitale innovaties succesvol te implementeren. Onze adviseurs laten in dit artikel zien hoe je door het gebruik van het model Narratieve benadering & Appreciative Inquiry ervoor kunt zorgen dat zowel medewerkers als cliënten binnen een organisatie positiever tegenover het implementeren van een innovatie staan, wat ten goede zal komen van het succes van de implementatie.

Neem contact op met Roos Thijssen - Manager Zorg & Gezondheid bij OchtendMensen

Benieuwd naar de impact van een OchtendMens?

Maak een afspraak, dan vertellen we het je. Dat kan ‘in person’ op ons kantoor in Amersfoort of Den Haag, maar ook via het scherm of de telefoon.

Onderdeel van TwynstraGudde